Tvé přání...

15.08.2017 09:02

Tvé přání je mým rozkazem…. Řekl mi kdysi svět…..

A já…. Já jeho slova pochopila až teď….

I když jsem od srdce opravdu nic nechtěla…. Tak využila jsem to hned….

Rozum mi říkal, co mám chtít….. a já to světu začala tlumočit…..

Věřila jsem jeho slovům…. Chtěla jsem jeho život žít…..

Nechala jsem své srdce odejít….. přestala jsem snít….. něco chtít…..

Byla jsem šťastná ??? Co já vím….. teď jeho slovům jinak rozumím…..

S rozumem žila jsem mnoho, mnoho let….. než začala jsem vidět jiný svět…..

Srdce jsem neměla…. Žádný cit…. Já nemohla jiný svět pochopit !

Jen jistotu a peníze chtěla jsem mít….

Veškerá krása a radost mi byla skrytá…. Nuda a jistota hluboko vrytá…..

Pozdě jsem slyšela, co všem srdce říká…..já jsem ho neměla…. Byla jsem hluchá….

Láska je nadevše, láska je dar…. Lásku, lásku v sobě hledej dál !!!

Láska je zázrak !!!! S láskou vše chval !!!!

Láska je lék….. lék na tvůj žal……

Najdi svou lásku, začni žít…. A tvoje srdce opět začne bít !!!

A pak si přej ! Přej si, co srdce žádá… s láskou budeš žít ráda…..

Objevíš znovu svůj ztracený cit….. svůj život budeš chtít žit….

Až uslyšíš tlukot svého srdce, až pocítíš lásky žár….

Až zaplaví tě pocit štěstí…..

Pak pochopíš…..

Pak pochopíš, jak vzácný dar, ti život dal !!!!