Proč a Protože

08.01.2018 08:05

Kdo ví, že jsi ? Pár lidí. Pár lidí kolem mě….

Jakých lidí? Pár těch, kterým sloužím….

Proč je jich jen pár ? Protože víc lidem sloužit nemohu, nemám na to už čas.

Proč nemáš čas ? Protože svůj čas prodávám jednotlivě….

Proč jednotlivě? Protože jsem nenašla způsob, jak sloužit více lidem současně.

Proč jsi ho nenašla ? Protože jsem ho nehledala.

Proč jsi ho nehledala ? Protože mě to nenapadlo. Protože jsem takhle nikdy neuvažovala.

Proč jsi tak neuvažovala? Protože jsem to neřešila. Neviděla jsem jinou možnost.

Proč jsi neviděla jinou možnost ?

Protože jsem se nikdy neohlédla. Nikdy jsem se na to nepodívala jinak.

Protože jsem si myslela, že je to tak správně. Že to je přesně tak, jak to má být.

Protože jsem se bála vybočit.

Protože jsem se bála udělat něco jinak.

Protože jsem se bála plavat proti proudu…..

Protože….. Protože jsem neviděla svůj strach. Protože jsem ho ani vidět nechtěla.

Protože……   Proto.

A přestaň se ptát !!! Jsi jen samý proč, proč, PROOOČ .

Proč je to tak, proč to či ono, proč jsi, proč nejsi, proč nemáš…. Jsi jedno velký proč.

A proč ti vadí moje proč ?

Protože nevím, co ti mám odpovídat.

Protože neznám odpověď.

Protože se neptám sama sebe…..

Protože….. Protože nevím PROČ !!!!