Jsem tvá jediná, ty víš

01.04.2017 08:46

Jsem tady…. Jsem s tebou…. Neopustím tě….

Vždycky jsem s tebou byla…. Vždycky s tebou budu….

 

Jsem tvá jediná jistota ! 

Jsem jediná, kterou máš !!!

 

Přišla jsem s tebou na tenhle svět….. Jsem s tebou od tvého prvního nadechnutí…..

Jsem tvoje…. Jenom tvoje !!!!

 

Přišla jsem s tebou…. Odejdu s tebou….. Máme společný začátek i konec…… Jsme stále spolu.

Sdílíme jeden život…. Od začátku do konce.

 

Chceš, abych tě milovala, byla na tebe hodná…..soucítila s tebou…..

Jednou mě miluješ, jednou nenávidíš…. Bojíš se mě, máš strach….

Občas jsme si blíž, občas na míle vzdáleni….

Někdy mě voláš, abych přišla…. A pak mě odháníš……

Víš, ty víš…..

 

Víš, že neodejdu sama….. víš, že se mě jen tak nezbavíš….

Víš, že jsme si souzený…. Víš, že budeme spolu…..

Víš, že máme společný život…..

 

Víš, že ať děláš, co děláš…. Poslední slovo mám já….. Já.

 

Víš to. Víš. Ty víš…..

 

Víš, že jsem tvůj konec……. Víš, že jsem tvůj začátek…..

Víš, ty víš…… víš, že jsem tvá….. tvá jediná……

 

Víš, že jsem tvá, tvá jediná………….….. víš, že jsem tvá….. SMRT