Jiný svět, svět Nic

03.09.2015 09:07

Tohle je jiný svět!! Ten já neznám. Neumím v něm žít. Nevím jak….

Nepatřím sem. Já sem nepatřím !!!!

Nemám tu co dělat! Nevím kde jsem !!!!

Tohle není můj svět . Není !  NENÍÍÍ !!!

Tenhle svět neznám. Nemluvím jeho řečí. Neznám jeho slova….

Nechápu ho. Nechápu jeho pravidla. Má jiný zákony….. Má vůbec nějaký zákony ???

Nevlastním návod k použití….

Nic. Tenhle svět prostě nemá nic. On je nic….

Možná ani nefunguje….. Je rozbitej ? Má skrytou závadu? Má závadu ????

Vypadá sice jako funkční, ale nefunguje. Prostě je rozbitej, jako všechno ostatní.

Vydává hlasité zvuky, ale to je všechno. Nic víc, nic. Nic.

Nic, co by alespoň trošku připomínalo můj svět….

Není tady nic z mého světa! Ani nic podobného…. Vlastně jsem tu nenašla vůbec nic….. nic….

Jen samé harampádí. Spousta harampádí…. Nepotřebný, nefunkční…. Harampádí.

Nechápu.

Nechci tu být…. Nepatřím sem !!! Nejsem….. harampádí !!!

Nechci tenhle svět. Nechci tu být ! Nechci tu žít !!! Nechci !!!! Nechci….

Chci domů….. Chci se vrátit….. Chci tam, kde to znám…..

Chci tam, kde je mi dobře….. Kde jsem šťastná….. Chci tam…. Tam k nám….

Tohle je absolutně jiný svět!

Jiný svět…. Svět ve vězení…. Svět uvězněný v haraburdí…..

Svět, kde každý vězní sám sebe !!!!

Tohle je jiný svět !!! Né ten můj !!! Nechci tu být !!!!

Nepatřím sem !!!! Jsem tu omylem !!!!

Já, já chci domů !!!! Chci domů !!!

Chci být svobodná….. Chci být volná….. Chci být doma….