Já křičím do větru....

14.08.2016 08:00

Já křičím do větru.... co chtěla jsem ti říct…

Já křičím do větru.... co nestihla jsem říct….

Já křičím do větru.... zas a znova…. Slyš má slova !!!

 

Já křičím do větru.... -  Miluji tě !!!!

Milovala jsem tě z celého srdce celou dobu…. Celý můj život…. Jen…..

Jen jsem ti to neřekla…. Nebyl důvod, nebyla příležitost, nebylo proč, nebyl čas…. Nebyl čas !!!

A čas už ani nebude…. Náš čas vypršel….. Je pryč. Nenávratně pryč.

 

Já křičím do větru – Odpusť mi !!!!

Odpusť mi…. Co jsem uděla i neuděla…. Co jsem řekla i neřekla….

Odpusť mi… že jsem si tě dostatečně nevážila….. že jsem ti nedávala víc lásky…..

Odpusť mi…. Že jsem ti ublížila…. Že jsem ti nepomohla…. Že jsem tě nechala samotnou…..

Odpusť mi…. Že jsem to nezvládla….. dokud byl čas….

 

Já křičím do větru – Děkuji !!!

Děkuji za vše !!!!  Za vše, cos mi dala. Děkuji.

Děkuji za tvou lásku…. Za tvé srdce… něhu…. Oporu….

Děkuji ti za můj život….. děkuji ti za tvůj čas…..

 

Já křičím do větru – Prosím !!!!

Prosím……. Vrať se mi !!! Buď tu semnou !!!..... Vrať se ……

Prosím….. vraťte to zpátky….. vraťte to….

Prosím….. vraťte mi….. ztracený čas