Chci všechno, a hned

13.11.2015 09:08

Chci peníze. Chci bohatství. Chci majetek. Chci lásku a štěstí…. Chci luxusní život !!!!

Chci. Já chci. Chci to hned !!!! Hned teď !!!

Slyšíš mě ? Já chci !!!  Tak mi to dej !

Dej mi to hned. Hned teď ! Okamžitě! Bez čekání !

Proč stojíš ? Co ti brání ?

Proč hned teď nevstaneš, a nejdeš plnit moje přání ?

Vždyť víš, co chci…. Tak mi to dej !!!!

Hejbej se. Zvedni se ! Něco pro mě udělej !!!!

Já vím, vím, že chceš splnit všechna moje přání…. Jen nevím, co ti v tom brání !!!

Řekla jsem ti, co chci mít….. Tak mi to koukej vyplnit !!!

Netvař se blbě……. Nestůj tam…. Já spoustu přání ještě mám !!!!

Nejsi tu od toho, abys svůj život žil……ale abys mé přání vždycky vyplnil !

Když něco chci, máš mi to hned dát !

A né jen stát a hloupě se ptát……

 Co konkrétně….. kolik…. Jak….   Jak že to má vypadat ?

Dokola se ptáš, bez ustání, chceš upřesnit moje přání……

Chci to tak, jak jsem řekla …. A chci splnit všechna přání……

Detaily ????

….. detaily nejsou k mání…….